גדרות עץ – כדאי לדעת…

לגדר תפקיד חשוב של תיחום חצר ביתנו. בין היתר הגדר מספקת לנו פרטיות, מבודדת אותנו מעוברים ושבים, מעניקה לנו ביטחון בסביבה הפרטית שלנו ויחד עם זאת הבחירה דווקא בגדר שעשויה מעץ מאופיינת במאין חמימות המשתלבת בהרמוניה עם הצמחיה, הדשא והאווירה הכללית של הגינה, זאת בניגוד לגדרות שעשויות מחומרי גלם אחרים כמו בטון או אלומיניום להן מראה מעט מנוכר.

בדקמן עבודות בנייה ועץ מנוסים בבניית גדרות מעץ ואחראים לספק עבורכם את כל הפרזולים והאלמנטים הנוספים, זאת במטרה להתקין עבורכם גדר עץ שתתאים לעיצוב החצר ולצרכים שלכם.

לפני שמתקינים את גדר העץ, חשוב לקחת בחשבון כמה דברים:

  • תקציב – בחירת סוג העץ שישמש אותנו להתקנת הגדר תשפיע על מחירה הסופי. ככל שנבחר בעץ באיכות גבוהה יותר, עץ עמיד, חזק ויציב כך המחיר יעלה. מומלץ לבחור בעץ איכותי, כך נוכל לצמצם משמעותית את עלויות התחזוקה ולחסוך לטווח הארוך כסף, זמן ואנרגיה. אם נשווה את מחירה של גדר העץ לגדרות אחרות, עדיין נהנה ממחיר אופטימלי ומגדר שתשרת אותנו נאמנה לאורך שנים רבות.
  • תחזוקה- כאמור יש להקפיד ולבצע את שלבי התחזוקה בהתאם לסוג העץ שבחרנו. בכל מקרה, אחת לשנה מומלץ לצבוע את הגדר בשמן מיוחד, מה שמצד אחד ישמר את המראה החמים והבוהק שלה ומצד שני ישמור עליה מפני פגעי מזג אוויר ונזקים סביבתיים.
  • תנאי השטח – את הגדר יש לתכנן בהתאם לגודלה של החצר ולבצע התאמה בין סוג העץ לבין תוואי שטח.

סוגי גדרות עץ

ניתן לבחור בין גדר עץ רוחבית או אנכית, גדר שעשויה מלוחות אורן, גדר עץ איפאה, גדר עץ בשילוב פרזולי מתכת ובטון, גדר עץ מבמבוק ועוד. עלינו להקפיד שיש מפתח של מטר וחצי בין עמוד לעמוד. ניתן ליצור סוגי חתכים שונים בין הקורות של העץ, ליישם מפתחים שונים של אוויר, לשלב קורות מסיביות שייצרו אווירה קצת יותר יוקרתית ועוד מגוון אפשרויות.

את גדר העץ שלכם צוות המומחים של דקמן בנייה ועיצוב בעץ יתכנן ויבנה בהתאם:

  • לסגנון העיצובי המועדף עליכם
  • סוג העץ אותו תבחרו
  • רמת הבידוד וההגנה שאתם מחפשים
  • לתקציב שלכם

אהבתם? שתפו!