רצפות וקומות גלריה

רבים מאיתנו שואפים לגור במרחבים גדולים, עם ריבוי חדרים ומקום. לא תמיד החלום פוגש את המציאות. אולם, ישנן דרכים להפוך חלל קטן לגדול יותר, פרקטי יותר ובהחלט יפה ומיוחד. 

קומות גלריה הן אחת הדרכים הנעימות ליצור חלל נוסף בתוך חלל קיים. יוצרים קומה נוספת מעץ, שרצפתה עשויה מעץ מלא, ולנוכח הייחוד הזה אי אפשר להשאר אדישים. רצפות עץ אלו נבנות בחללים שונים ומעניקות אופי ומראה ייחודי למקום בו הן בנויות.

אנו בדקמן, מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של קומות גלריה וכן רצפות מעץ מלא. מאחורינו שנות נסיון, היכרות עם עולם העץ על כל רבדיו, ומתמחים בעבודות עץ רבות, כמו התקנת רצפות עץ, קומות גלריה ועוד. אנו משתמשים בחומרים איכותיים, ובעבודתנו ניכרים הניסיון, המקצועיות, היכולת ואהבת המקצוע.

רצפות וקומות גלריה - כשהפרקטיקה פוגשת את היופי

רבים מאיתנו שואפים לגור במרחבים גדולים, עם ריבוי חדרים ומקום. לא תמיד החלום פוגש את המציאות. אולם, ישנן דרכים להפוך חלל קטן לגדול יותר, פרקטי יותר ובהחלט יפה ומיוחד. קומות גלריה הן אחת הדרכים הנעימות ליצור חלל נוסף בתוך חלל קיים. יוצרים קומה נוספת מעץ, שרצפתה עשויה מעץ מלא, ולנוכח הייחוד הזה אי אפשר להשאר אדישים. רצפות עץ אלו נבנות בחללים שונים ומעניקות אופי ומראה ייחודי למקום בו הן בנויות.

רצפות גלריה – שומעים את היופי ברגליים

רצפות גלריה עשויות מלוחות עץ מלא. נעשה בהן שימוש הן במגזר העסקי והן בזה הפרטי. היופי שלהן הוא קשה לתיאור, עם ההרגשה העשירה והחמימה שהן מקנות לכל מקום, בין אם מדובר בבית קפה, מסעדה, מספרה, גלריה לאומנות או כל עסק אחר הרוצה להקפיד על העיצוב והמראה של העסק, או בבתים פרטיים: רצפות הגלריה מעניקות ייחוד שלא קיים בבתים רבים, והבית הופך למקום בעל סגנון כפרי וחם, שכולם רוצים לשהות בו. גוון לוחות העץ המלא של הדקים הוא בהיר במצבו הטבעי, ורבים בוחרים להשאירו כך. יחד עם זאת, צביעה של רצפות גלריה היא אפשרית, בכל גוון שמתאים לטעמכם, לסגנון הבית או העסק ולעיצוב הכולל שלו, ובזה הייחוד של רצפות אלו, שבאפשרותן להשתלב היטב בכל חלל.

קומות גלריה – ניצול חלל בחוכמה

מקומות עסקיים וכן בתים פרטיים הרוצים לנצל חלל קטן יכולים לבחור להקים קומת גלריה. מדובר בקומה עשויה מעץ ומתאימה למבנים בהם התקרה גבוהה מהסטנדרטי. ברוב המקרים תהיה רצפת קומת הגלריה עשויה עץ והיא יוצרת תקרה מעץ לחלק התחתון של החלל ומשווה מראה חמים וייחודי למקום. אל החלל העליון מובילות מדרגות, לרוב אף הן עשויות עץ, ובבת אחת, גם חלל קטן מקבל נפח, מקום נוסף, ואווירה ייחודית לו. עסקים רבים בוחרים לנצל חלל קיים ולבנות קומות גלריה, כמו למשל אדריכלים, גלריות שונות המציגות נושאים שונים המחולקים בין שתי הקומות, חנויות מיוחדות, מכוני יופי ועוד. החלק העליון הוא אינטימי, גבוה וניתן לבנייה כחלל פתוח המשקיף מטה, או סגור, לפי בחירה. בבתים רבים זהו פתרון אידיאלי ליצירת חדר בתוך חדר עבור אחים המעוניינים בהפרדה, או יצירה של עליית גג לאחסון חפצים שאינם בשימוש יום יומי. דירות סטודיו רבות עושות אף הן שימוש בקומות גלריה, כך שהחלל התחתון ערוך לקבל אורחים עם חדר מגורים, בעוד שהחלק המיועד לשינה מצוי למעלה, וכך נשמר הסדר גם בדירות שהן קטנות, והן הופכות בבת אחת ליפות, בוהמייניות וייחודיות.

כשידע ומקצוענות נפגשים

התקנה של רצפות מעץ מלא דורשת ידע מקצועי רב בתחום עבודות עץ, יותר מזו של התקנת רצפות פרקט. הדבר דורש תכנון מקדים והתקנה מורכבת המתבצעת על תשתית עץ או ברזל. החיבור מתבצע באמצעות ברגים ומסמרים כמו בפרגולות. נדרש תכנון מוקדם של התשתית, התחשבות בעץ המלא ותכונותיו, כמו התרחבות והתכווצות, ומבנה הרצפה כולו. נדרשת הבנת העבודה על בוריה, ליצירת רצפות מעץ מושלמות, אחידות ובטוחות. גם קומות גלריה דורשות הבנה מעמיקה של הבנייה ונדרש תכנון מקצועי מקדים לתהליך. קומות גלריה נבנות על גבי קונסטרוקציה של עץ או של ברזל שהיא עצמה הופכת לחלק דקורטיבי, מאחר שהיא נראית מהקומה שמתחתיה. התכנון צריך להיות קפדני, עם שמירה על החוזק, הבטיחות, וכמובן העיצוב.

מוצרים נוספים

53

פרגולות עץ

פרגולות עץ איכותיות, כפי שאנו מספקים ללקוחותינו, חייבות להימדד במספר פרמטרים איכותיים בסיסיים כגון התאמת חומרי הגלם לייעודיהם של הפרגולות במרכז ולמטרות הקצה שלהן

20150430_120942~2

פרגולות אלומיניום

עולם מנצח של פרגולות מדהימות בעלות עמידות מירבית לתנאי מזג האויר.

20190324_142558

פרגולות ברזל

השילוב בברזל ועץ הינו שילוב ייחודי ועוצמתי המשלב בין חומרים עם תכונות שונות.

20150419_164553~2

דקים

דקים הם אחת הדרכים היפות, הנעימות, ובישראל גם הפרקטיות ביותר, העומדות לרשות כל מי שמבקש לשוות לחצר ביתו מראה חמים, קלאסי ואסתטי עד מאוד