נדנדת עץ לגינה

גזיבו עם ודק.

מה כיף יותר מלשבת בגינה הפרטית ולהתנדנד בכיף בנדנדת עץ פרטית ומעוצבת? אם בא לכם לפנק את עצמכם ואת המשפחה ולהפוך את הגינה לפינה האהובה בבית, אל תוותרו על נדנדת עץ לגינה!

נדנדת עץ – לבלות בכיף!

אוהבים להתרווח בגינה הפרטית עם ערב, לנשום עמוק את האוויר הצלול ולהירגע מהיום העמוס שעבר עליכם? נדנדת עץ יפה תשדרג את החוויה שלכם בכמה רמות ותהפוך את הגינה ללהיט הביתי! בינינו, מי לא אוהב להתנדנד?גם אם נדנדה נחשבת לפריט ייעודי לילדים, טרם נמצא המבוגר שלא נהנה מנדנדה מפנקת בגינה הפרטית, הרחק מעין רואים. כי נדנדה היא לא רק משחק ילדים! פרגנו לעצמכם נדנדת עץ מעוצבת ומרווחת לגינה, והבילוי היומי בגינה יהפוך לשעת האיכות שלכם עם עצמכם או עם בני המשפחה.

עיצוב וגודל

מגוון הנדנדות הקיים כיום בשוק רחב, ומאפשר לכם לבחור בשלל עיצובים וגדלים, בהתאם לטעמכם האישי ולשטח הקיים בגינה. את סוג העץ, את הגוון ואת עיצוב הנדנדה, מומלץ להתאים לשאר פריטי ריהוט הגינה שלכם, לפרגולות אם קיימות או לגדר העץ ליצירת הרמוניה עיצובית. בנוגע לסוגיית הגודל, העדיפו נדנדה שתהיה מרווחת דיה להכיל אתכם בנוחות מקסימלית, אך עם זאת, מומלץ להתחשב בתנאי השטח ולהימנע מבחירת נדנדה גדולה יתר על המידה. נדנדה גדולה מדי תהיה דומיננטית מדי, תגרע מהמראה הכללי של הגינה, וכמובן – תפריע למעבר החופשי בגינה. לכן, הקפידו על התאמה נכונה בין מידות הנדנה לשטח גינתכם. לצורך כך, תוכלו להיעזר בניסיונם של אנשי המקצוע המשווקים נדנדות עץ לגינה.

בטיחות ואיכות

טרם רכישת נדנדת עץ, בדקו את מידתהיציבות שלה. שבו על הנדנדה ובדקו: האם הנדנדה רועדת? האם היא חורקת? בדקו את קורות הרגליים של הנדנדה וודאו שהן מחוזקות באמצעות בעזרת מוטות הברגה ולא בעזרת ברגים רגילים.

תחזוקה נכונה

נדנדת עץ זקוקה לתחזוקה קבועה ושוטפת. כמובן, מיקום הנדנה בנקודה החשופה לשמש ולגשם יזרז את הבלאי שלה וידרוש תחזוקה יסודית ותדירה יותר. לכן, מומלץ לחשוב מראש על מיקום נכון לנדנדת העץ אם עלה הדק עץ, הדשא או מקום אחר, להגנה מקסימלית מפני פגעי מזג האוויר.

אהבתם? שתפו!