דגשים בקניית רהיטי עץ

sliding wooden doorאם אתם עומדים לרכוש רהיטי עץ לבית שלכם, ולא משנה באיזה סוג של רהיטים מדובר, ישנם כמה דגשים שחשוב שתשימו לב אליהם. הדגשים הללו יוכלו לסייע לכם לבצע את הרכישה בצורה הרבה יותר טובה ויוכלו לעזור לכם להיות בטוחים בכך שאתם משקיעים את הכסף שלכם במוצר איכותי שילווה אתכם למשך זמן רב ללא כל בעיה.

סוג העץ

הנתון הראשון שחשוב להתייחס אליו כאשר רוכשים רהיטי עץ הינו סוג העץ ממנו הם עשויים. לא משנה אם מדובר בכיסא קטן או ברכישה של ארונות הזזה גדולים, חשוב לדאוג לכך שהעץ ממנו עשויים הרהיטים שאתם רוכשים יהיה עץ מלא וחזק, אשר ישמור על הרהיטים למשך זמן רב ויאפשר לכם להשתמש בהם במשך שנים רבות ללא כל בעיה.

רכישה של רהיטים מעץ מלא אמנם תדרוש הוצאה כספית גבוהה יותר, שכן מחירם אינו זול, אך יחד עם זאת מדובר בהוצאה על מוצר שיחזיק מעמד במשך שנים רבות, ולכן ההוצאה הזו משתלמת בהחלט. קחו לדוגמא ארונות הזזה – במקום לרכוש בכל 4-3 שנים ארון חדש באיכות נמוכה, תוכלו לרכוש פעם אחת ארון איכותי מעץ מלא ולהשתמש בו 20-10 שנה ואפילו יותר ללא כל בעיה.

רהיט קבוע או נייד

למרות העדיפות לרהיטים מעץ מלא, בשל האיכות הגבוהה שלהם, חשוב מאוד לדעת כי לא כל רהיט יהיה אפקטיבי עבורכם אם הוא ייוצר מעץ מלא. אם ניקח את אותה דוגמא של ארונות הזזה, אין בעיה לרכוש אותם מעץ מלא וכבד – בכל מקרה אינכם מזיזים את הארון ממקומו. לעומת זאת, אם מדובר ברהיטים אשר אמורים להיות ניידים, כמו כסאות לשולחן אוכל, בשולחן סלון וכדומה, כדאי לבחור ברהיטים קלים יותר אותם תוכלו להזיז ממקום למקום ללא כל קושי, בייחוד בזמן שאתם מנקים את הבית.

תחזוקה של הרהיטים

רהיטים מעץ יש לתחזק בצורה טובה בכדי שתוכלו ליהנות מהם לאורך זמן, וכדאי לכם לדעת מראש מה דורש הרהיט לפני שאתם רוכשים אותו.

הנה כמה טיפים חשובים לתחזוקה נכונה, המתאימים לרוב רהיטי העץ:

  • יש להקפיד על ניקוי אבק מהרהיטים בכדי למנוע הצטברות שלו בנקבוביות העץ.
  • אין לנקות את הרהיטים עם מים או עם מטלית רטובה.
  • אין להשתמש בתרסיסי פוליש באופן תדיר.
  • כדאי להרחיק את הרהיטים מחשיפה ממושכת לאור השמש, אשר עשויה לגרום לדהייה ולקילופים של העץ. לכן, חשוב לבחון עוד לפני הרכישה את המיקום המתאים עבור הרהיט החדש.

אהבתם? שתפו!