בית עץ

בית עץ

בית עץ

בשנים האחרונות ניתן לפגוש בישראל בבתי עץ יפהפיים, הנבנים בעיקר למטרות נופש, אבל לא רק. הבתים, המזוהים יותר מכל עם אורח החיים האמריקני, הינם יפים, מעוצבים ומרשימים. אז אולי הפתרון למצוקת הנדל"ן בישראל כבר נמצא בהישג ידינו? שווה בדיקה.

בית מעץ – רקע

בתי העץ הישראליים משמשים בגדול, למטרות נופש. מרבית הצימרים הקיימים בארץ בנויים מעץ, וניתן למצוא אותם כצימרים פרטיים, כצימרים שהם חלק ממתחמי נופש גדולים, כמו בתי הארחה בסגנון כפרי, ועוד. במקביל, ישנם ישראלים אשר התאהבו בטרנד החדש של מגורי העץ, ואמצו אותו לעצמם, כשהם בונים בית עץ על שטח פרטי משלהם, ונהנים מכל רגע מחוויה ביתית בניחוח אמריקאי, הממזגת את חיי השגרה עם הטבע והופכת את היום יום לחוויה יוצאת דופן. יותר מכל, בית עשוי עץ משדר חום, חיבור לטבע ואותנטיות, אשר יוצרים בחלל אווירה מדהימה המהווה בסיס איתן לחיזוק תחושת הליכוד המשפחתי.

בית מעץ – כל היתרונות

בתי העץ נהנים ממעלות רבות, בהשוואה לבתים הבנויים מבטון. בתי העץ מתאפיינים בבידוד ובאיטום מעולים, מה שהופך אותם לחסינים ביותר לפגעי מזג האוויר. מעבר לכך, הבידוד התרמי של בתי העץ גבוה בהשוואה לבידוד מבני בטון, כך שהם נחשבים לחסכוניים בכל הנוגע לצריכת חשמל לצרכי חימום וקירור. עלות בנייתו של בית עץ נמוכה באופן משמעותי, בהשוואה לעלות הבנייה של בית מבטון. כמו כן, בבית עץ ניתן לערוך שיפוצים ותוספות בנייה בקלות ובמהירות, ובעיקר – במחיר נמוך ביותר, בהשוואה לעלויות של עבודות מקבילות במבני בטון.

רק תבחרו!

מגוון העיצובים העומד לרשותכם בבואכם לבחור בית עץ, הוא אין סופי. תוכלו לבחור בית עץ בסגנון כפרי, בית עץ בסגנון אלגנטי, או בית עץ בסגנון מודרני. הכל תלוי בטעמכם, בנטיית ליבכם ובגודל התקציב העומד לרשותכם. לפינוק מושלם תוכלו   לבנות בית עץ משולב בדק איכותי, בו תוכלו לבלות שעות רבות. לחילופין,  תוכלו למקם בבית העץ קמין אותנטי, ג'קוזי, סאונה, פרגולה גדולה, או כל פינוק אחר שישדרג את איכות חייכם ויהפוך את שהותכם בין כתלי הבית למענגת

אהבתם? שתפו!