חידוש ויצירת רהיטים מעץ

ספסל מעץ גושני

בהרבה מקומות אפשר לקנות רהיטים מעץ- משולחנות וכיסאות, ספסלים וכל פריט ריהוט אחר שאפשר לעלות על הדעת, מאלומיניום, פלסטיק, מתכת וסוגים רבים של חומרים. אבל אין כמו הכיף של לעשות רהיטים מעץ לבד,- החל משלב בחירת העץ, עד הברגת הבורג האחרון. אז איך עושים לבד או מחדשים ריהוט גן או פשוט מחדשים אותם? המאמר הבא מסביר הכל.

 מקומות רבים מוכרים ריהוט גן ממגוון סוגים, צורות, חומרים ומחירים אפשריים, שרק צריך לבחור מבניהם. דומה שאיש אינו מכין רהיטים מעץ בעצמו יותר, מאחר שהמבחר הוא כל כך רחב, שרבים מוותרים מראש על המאמץ. אבל עדיין, להכין בעצמך את השולחן שיעמוד בגאון תחת פרגולת העץ בגינה או על הדק המרשים מביא סיפוק יותר גדול מלקנות שולחן כזה מחנות רהיטים כלשהי.

 חידוש רהיטים מעץ

 הרבה פעמים זורקים רהיטים מעץ לרחוב, כאשר נדמה כי אבד עליהם הכלח והם לא יהיו שימושיים יותר, או שרוצים משהו חדש, לרענן את הגינה ולהתפנק. חידוש רהיטים מעץ הוא פשוט ביותר וחסכוני הרבה יותר מאשר לקנות רהיט חדש, גם לכיס וגם לאיכות הסביבה, נושא שחשיבותו הולכת וגדלה. חידוש רהיטי גן הוא תהליך פשוט, שכולל 3 שלבים, שאם עושים אותם כהלכה אפשר לחסוך מאות שקלים על רהיט חדש. השלבים הם שיוף, שבו משייפים את הרהיט עד לבסיס, על מנת ליצור בסיס חדש לעבוד איתו. אחרי השיוף בא שלב הצביעה, שבו פשוט מערבבים עם מים את הצבע הנבחר ומורחים על העץ והשלב האחרון, בו מורחים לכה אחרי שצובעים את העץ.

 לסיכום, יצירת רהיטים מעץ חדש או חידוש של ריהוט קיים, בין אם זה ספסל, שולחן, או מערכת ישיבה שלמה, היא תהליך דיי פשוט שגם אם אין לך רקע בנגרות, אפשר לבצע בקלות, תוך קבלת הדרכה מלאה ממחסן עצים. אז כל מה שנשאר הוא לבחור את העץ והצבע ולהתחיל לעבוד.

אהבתם? שתפו!