בונים בעץ!

64.jpg

בשנים האחרונות, עם העלייה הניכרת בעלויות הכרוכות בבנייה סטנדרטית, הביקוש לתוספות בנייה עשויות עץ הולך וגובר. זקוקים לתוספת בנייה? הכתבה הבאה מיועדת עבורכם!

מרחיבים!

הבית קטן עליכם? המשפחה מתרחבת והבית שהיה נראה לכם ע – נ –ק כאשר הייתם זוג צעיר ותמים, הופך באחת לצפוף לגמרי? הילדים הקטנים התבגרו במפתיע וזקוקים ליותר ספייס פרטי משלהם? לא משנה מהו הגורם שהפך את המרחב הביתי שלכם לצפוף ומחניק, השורה התחתונה היא אחת: אתם זקוקים לשטח נוסף, ובדחיפות עליונה. אז אם אין לכם זמן, כוח וכסף לביצוע הליך שיפוצים סטנדרטי, על כל המשתמע ממנו,ואם אבק בלתי נגמר ורעש בלתי נסבל לתקופה הקרובה אינם מסוג התחביבים המועדפים עליכם, אתם מוזמנים לשמוע על אלטרנטיבה מדהימה שתאפשר לכם להרחיב את שטח הבית בקלות, במהירות, בעלות נמוכה יחסית, ובגימור חיצוני מרשים במיוחד: תוספות בנייה עשויות עץ. פתרון זול מזה הוא פשוט לבנות פרגולה ולתחם אותה בתור הרחבת בנייה, כשלצידה ניתן להוסיף דק מרשים ומסביב לתחם בגדר עץ וליצור מראה הרמוני של בנייה בעץ.

תוספות בנייה מעץ

ניתן להשתמש בעץ להרחבת הבית, כמו גם להוספת קומה שניה, במידה ותנאי השטח מאפשרים זאת. כמובן, חשוב מאוד לשכור את שירותיה של חברה מקצועית ואמינה, אשר תבצע את תוספת הבניה לשביעות רצונכם המלאה, ותבטיח איכות, עמידות ובטיחות מקסימליים של המבנה. חברה מקצועית תבצע את תוספת הבנייה מעץ תוך הקפדה על העקרונות האדריכליים וההנדסיים הדרושים, ותוך שימוש בליווי של אנשי מקצוע מתחום האדריכלות וההנדסה שהידע המקצועי הנרחב שלהם הוא זה שעושה את ההבדל.

למה תוספת בנייה מעץ?

– הפתרונות ההנדסיים והאדריכליים של תוספת בנייה מעץ פשוטים יותר בהשוואה לאלה האפשריים בתוספת בנייה סטנדרטית.

– תוספת בנייה מעץ זולה  בהרבה בהשוואה לעלויות של תוספת בנייה סטנדרטית.

– תוספת בניה מעץ תורמת רבות לנראות החיצונית של הבית.

– תוספת בניה מעץ מתכתבת עם עקרונות השמירה על הטבע ומגמת החזרה אליו.

להגשים את החלום

אהבתם? שתפו!