עץ הוא שם המשחק

ספסל מעץ גושני

עץ נודע כיוצר אווירה מעולה. משחק באלמנטים מעץ, תוך התאמה אופטימלית של מינון, סגנון וצבע, יאפשר לכם להשרות בחלל את האווירה הרצויה!

עץ בבית

מעוניינים להשרות בחלל הסלון או המטבח שלכם אוירה משפחתית וחמימה אשר תמשוך אל השולחן המשפחתי גם מתבגרים עסוקים ביותר ותגרום לאורחים להתאהב בביתכם? לכו על רהיטי עץ בגוונים בהירים יחסית ובקווים פשוטים, עם דגש על סגנון עיצוב כפרי ופשטני.  האווירה הכפרית שתשתרר בחלל הסלון או המטבח שלכם תהפוך אותו למזמין, מחמם לבבות וכיפי ביותר לשהייה ולמנוחה. אם אתם מעוניינים ליצור רושם הדור ויוקרתי, לכו על ריהוט עץ בגוונים כהים, בקווים חלקים וישרים, תוך דגש על עיצוב מסיבי ובעל נוכחות ברורה. כמובן, חשוב לשים לב למינון הרצוי. אם אתם מעוניינים ליצור אווירה כפרית או יוקרתית מובהקת, התאימו את כל פריטי הריהוט לעיצוב הנדרש. אם אתם מעוניינים באווירה מתונה יחסית, פריטי ריהוט בודדים אך בעלי נוכחות מודגשת, ייצרו את האפקט הרצוי.

עץ בגינה

הגינה הביתית הינה, ללא כל ספק, המיקום הטבעי ביותר לריהוט עץ בכל הסגנונות. תוכלו ליצור רצף עיצובי ולהתאים את אופי ריהוט הגינה לסגנון ריהוט העץ שבבית. לחילופין, תוכלו להרשות לעצמכם להיסחף בעיצוב הגינה וליצור קונספט עיצובי חדש ומנותק לגמרי. אם בחרתם לעצב את הסלון ואת המטבח כחללים הדורים, יוקרתיים ומרשימים להפליא, קבלו את המלצתנו: הפכו את הגינה שלכם לחלל חמים, מזמין ומקרב לבבות, שיהפוך אותה למרכז הבילוי המשפחתי, ואל תתפלאו אם בני המשפחה יעדיפו להשאיר את הסלון ההדור והמרשים לאורחים ולבלות בגינה באווירה כיפית ובלתי מחייבת… איך תעשו את זה? פרגולה מעץ בסגנון כפרי, דק איפאה פשוט ומזמין וגדר עץ כפרית גדולה. אם יש לכם מקום, מקמו גם פינת אוכל כפרית שתהפוך כל ארוחה סטנדרטית לארוחה כפרית מרעננת. אם גינה בסגנון יוקרתי מדברת אל ליבכם, לכו על פינת ישיבה מעץ, מעוצבת ומרופדת בסגנון מהודר, שולחן קפה מעוצב ומסוגנן, ערסל עץ בעיצוב יוקרתי, נדנדת עץ מסוגננת, ופינת אוכל בקווים סלוניים מובהקים.

אהבתם? שתפו!