דלתות עץ

דלת עץ

דלתות עץ נחשבות לדלתות הפופולאריות בשוק, כשבשנים האחרונות ניכרת בענף תנופה עיצובית מרשימה שהפכה את דלתות העץ לאלמנטים דקורטיביים לכל דבר.

הרושם הנכון

אין הזדמנות שניה לרושם ראשון, אומרת האמרה הידועה, ובצדק. דלת הכניסה לביתכם היא נקודת המפגש הראשונה של הבאים מן החוץ עם ביתכם, ואם היא איננה מרשימה, רבים הסיכויים שהרושם הראשוני שיקבלו הנוקשים על דלתכם היא שביתכם איננו מעוצב במיוחד. גם אם הסלון שלכם מדהים, וגם אם המטבח שלכם הוא יצירת מופת עיצובית של ממש, קשה יהיה לשרש מזיכרונם של אורחיכם את הרושם שיצרה עליהם הדלת שלכם. לכן, אם בידכם תקציב מוגבל לעיצוב הבית, אל תוותרו על דלת מעוצבת ומרשימה, שתסחט קריאת השתאות מהנוקש על הדלת. גם אם הסלון או המטבח שיפגוש בהמשך בתוך ביתכם יהיו מרשימים הרבה פחות, האורח שלכם ימשיך להאמין שאתם מבינים גדולים בעיצוב ובעלי אמצעים…

הדרך אל הדלת

דלתות עץ קיימות במגוון אופציות, וקיימים פערי מחיר גדולים בהתאם לאיכות. דלתות עץ טבעי, אשר לא עבר גריסה או תהליך עיבוד, הינן איכותיות ויקרות יותר. לעומת זאת, דלתות עשויות עץ סנדוויץ', פורמייקה או שבבי עץ, הינן חלופות זולות יותר שתאפשרנה לכם, במקרה והתקציב העומד לרשותכם מוגבל יחסית, ליהנות מדלת מעוצבת במראה יוקרתי ובמחיר המותאם לכיסכם. לרוב דלתות עץ תתאים גם כן לעיצוב הגינה כאשר מותקן שם דק או פרגולה מעץ.

אין סוף אפשרויות

מגוון האופציות וסגנונות העיצוב העומדים לרשות הלקוח הינם בלתי מוגבלים. כיום, קיים בשוק מבחר עצום של דלתות עץ מעוצבות במגוון סגנונות, מתוכו תוכלו לבחור בדלת כניסה ובדלתות פנים אשר יתכתבו עם הקו העיצובי הכללי השולט בבית, וייצרו רצף עיצובי משובב עין. לחילופין, תוכלו להתמקד בבחירת דלתות קונטרסטיות לעיצוב הקיים, כשהדלתות המעוצבות משמשות ככתם צבע בולט או בעלות עיצוב נועז ששובר את שגרת העיצוב הקיימת בביתכם ומציע ריענון ייחודי וגיוון מרתק. אם התקציב העומד לרשותכם מכובד יחסית, תוכלו להזמין דלתות עץ מעוצבות בהזמנה אישית. הזמנה כזו תאפשר לכם ליצור לכם את דלת חלומותיכם, בה תוכלו לשלב אלמנטים שונים של פרזול, גילופים יפהפיים  וכל עיצוב אחר שיעלה בדעתכם.

אהבתם? שתפו!