להכניס את הטבע הביתה

פינת ישיבת תחת פרגולת עץ

אם אתם חובבי טבע מושבעים, ונוף קסום או גינה פורחת מניעים מיתר סמוי בנפשכם, אל תוותרו על האפשרות למזג את ביתכם עם הטבע. איך? שילוב אלמנטים מעץ בחלל הביתי הוא הדרך המושלמת לקוקטייל המושלם של בית וטבע תחת קורת גג אחת.

עץ כיוצר אווירה

חולמים על בית חמים ומזמין? כזה שכל בני המשפחה ייהנו לבלות בו יחד, שיהווה אבן שואבת לידידים ולבני המשפחה המורחבת, ושאורחים ייהנו לחזור ולבקר בו? אחד האפקטים הבולטים המאפיינים את העץ, הוא השראת תחושה חמימה ומזמינה בחלל בו הוא ממוקם. עץ, מכל סוג שהוא ובכל עיצוב שתבחרו, הוא בעל אמירה עיצובית ברורה של חום, של ליכוד ואחווה ושל פתיחות מזמינה. מגוון עבודות העץ אותם תוכלו לשלב בביתכם במטרה להשרות בו את האווירה הרצויה, גדול ביותר, כשמינון נקודות העץ שתמקמו ברחבי הבית וסגנונן העיצובי תלוי רק בכם, בעומק האווירה אותה אתם מעוניינים ליצור, בטעמכם האישי ובגודל התקציב העומד לרשותכם.

עץ בכל פינה

תוכלו להשרות בחלל את האפקט העיצובי של העץ, באמצעות שימוש ברהיטי עץ מרשימים ובעלי נוכחות. שולחן עץ מסיבי, כסאות עץ מסוגננים, שידות עץ שלא ניתן להתעלם מהן וכל פריט ריהוט אחר מעץ, הם דרך קלה ובטוחה להשראת אווירה חמימה, פתוחה ומזמינה בכל חלל בו תבחרו. אם אתם מעוניינים להפוך את המטבח למרכז הבילוי המשפחתי שלכם, אשר ימשוך גם את בני הנוער שלכם לארוחות משפחתיות ארוכות ולבילוי משפחתי ממושך, לכו על מטבח כפרי עשוי עץ עליד פרגולת עץ שישדרו תחושת ליכוד משפחתית שאין שניה לה. דק איפאה בטקסטורת עץ בולטת הינה אמצעי עיצובי נוסף שיצור בקלות את האפקט הרצוי. אם אינכם מעוניינים במינון גבוה מדי של עץ בביתכם, ומעדיפים לשמור על סביבה המנוקדת בכתמי עץ מזדמנים שישדרו מסר מזמין, תוכלו לעשות זאת באמצעות מסגור התמונות או המראות התלויות על קירות ביתכם במסגרות עץ בולטות ודומיננטיות, באמצעות מזנון מסוגנן, בעזרת שולחן קפה מעץ המשולב בפינת הישיבה הסלונית שלכם, או בעזרת כל פריט עץ מתון אחר.

אהבתם? שתפו!